Thursday, August 25, 2011

Впечатления от... коли... най-различни коли... по най-различни места...

Иска ми се... много ми се иска тук да напиша, че съм карал всички възможни екзотични и супер коли... Че съм бил навсякъде и съм видял всичко... Е... Уви... Това няма как да стане... Или поне аз не съм дорасъл за това и ми се струва невъзможно... Нито съм бил по всички мечтани дестинации... Нито съм карал всички мечтани от мен (а и от повечето хора) коли... В "означените" като "Впечатления..." свои писания ще се опитам да ви запозная с това, което съм видял от своята гледна точка при досега си с различни коли, на различни места и при различни условия... Някой от тях са по-специални (поне за мен)... Други не чак толкова... Но всички те са ми помогнали да разбера автомобилния свят по-добре... Да опозная различните неща в един автомобил, за да мога наистина да ги оценя... Благодарение на тях, на нещата, които съм видял и усетил, мога да кажа, че имам обективна преценка за това, коя кола е наистина добра и коя е просто част от масата... Да... Въпреки, че както казах по-рано съм много запленен от марки като BMW и Ferrari, не мога да отрека, че харесвам и други автомобили... Да... И то много други автомобили... Не мога да се сетя друга компания като споменатите две, от чиито продукти през последните 25 години да ми харесва толкова голям процент... но все пак често се среща някой и друг модел, който да ме грабне и който да бих поискал да закарам вкъщи... Така че... Следете и тази своеобразна рубрика... Обещавам, че няма да ви разочаровам :)

No comments:

Post a Comment